Bref
Ponořte se do historie značky Bref
1968

1969: První WC blok

Společnost Henkel  představila na německém trhu první WC blok kónického tvaru, který se dal zavěsit pod okraj toalety. Tento WC blok znamenal revoluci v hygieně a poskytoval čistotu a svěžest s každým spláchnutím po dobu několika týdnů.

1975

Od 1975 do 2000: Stáváme se experty čištení toalet

Na základě mnoha výzkumů pro pochopení potřeb zákazníků pro hygienickou čistotu toalet, společnost Henkel uvádí na trh různé čisticí řešení, jako jsou WC čističe, WC tablety do WC nádržky, dvoukomorové WC bloky, WC gely a WC tablety.

2002

2002: Inovativní duální technologie

Pro většinu zákazníků mezi důležité aspekty čištění toalet patří dlouhotrvající svěží vůně a spolehlivý výkon. Pro naplnění potřeb zákazníků se vyžadovalo použít dva produkty: WC čistič a osvěžovač vzduchu. V roce 2002 však společnost Henkel uvádí na trh Bref Duo-Aktiv: první tekutý WC osvěžovač s dvěma oddělenými komorami pro čištění a osvěžení vzduchu.

2010

2010: Revoluční Power Aktiv kuličky

Společnost Henkel uvádí na trh revoluční WC bloky: Bref Power Aktiv! Novinka nabízí účinnou recepturu se 4 hlavními funkcemi: čisticí pěna, odstranění vodního kámene, ochrana před nečistotami a extra svěžest. Toto ocenili zákazníci po celém světě, protože se jednalo o estetické, pohodlné, svěží a voňavé řešení jejich problémů s toaletou. Od svého uvedení na trh v roce 2010 společnost Henkel vyrobila více než 1 000 000 balení a distribuovala jej ve více než 50 zemích po celém světě.

2012

2012: Uvedení produktu Blue Aktiv na trh

Díky svým modrým kuličkám Bref Blue Aktiv zachovává vaši tolaetu viditelně čistou a svěží  i mezi spláchnutími. A jak je to možné? Modré kuličky v košíčku při každém spláchnutí sbírají vodu, kterou obohacují o aktivní látky a poté ji vypouští do spodní části toalety. Důkazem působení produktu Bref Blue Aktiv je viditelná modrá voda obsahující účinné látky přímo v toaletě i mezi spláchnutími.

2012

2012: hudební skupina Balls Dream Band

Bref WC vyvinul úspěšnou virální kampaň na základě smyšlené hudební skupiny Balls Dream Band: čtyři sexy muži, z nichž každý reprezentuje jeden benefit produktu Bref Power Aktiv. Dimitri - zářivý, Marcellus - čisticí, Marcus - extra svěží, Alejandro - ochranný. Kampaň byla spuštěna globálně a od její uveřejnění má již více než 20 miliónů shlédnutí!

2013

2013: Zavedení produktu Bref 6xEffect

Bref uvedl na trh svoje nejúčinnejší složení: řadu WC čističů Bref 6x Effect. Tato řada výrobků se zaměřuje na největší problémy v oblasti WC čištění, jako jsou: rez, špína, moč, skvrny, zápach, usazování vodního kamene. Navíc poskytuje hygienickou čistotu a svěží toaletu bez větší námahy!

2015

2015: vydejte se do exotické destinace

Bref WC se rozšířil o novou řadu Escapes. S barevnými kuličkami a exotickými vůněmi se můžete vydat do exotických destinací s každým spláchnutím.

2016

2016: Bref Power Aktiv Fragrance Boost

Poslední z řady inovací WC bloků značky Bref je Bref Power Aktiv Fragrance Boost s jedinečným jádrem, které obsahuje o 40% více vůně než povrch kuličky. Díky novému systému Bref Power Aktiv Fragrance se v toaletě udržuje stejná intenzita vůně v průběhu celého užívání produktu. V důsledku toho je toaleta svěží od prvního do posledního spláchnutí.