Bref
Podívejte se na historii výrobků značky Bref
1968

1968: První WC blok

Henkel představil na německém trhu první WC blok v kónickém tvaru, který se zavěsil za okraj toalety. Tento WC blok byl revolučním vynálezem v oblasti hygieny a přinášel větší čistotu a svěžest s každým spláchnutím po několik týdnů.

1975

Od roku 1975 do roku 2000: Henkel se stává odborníkem na čistotu WC

Na základě mnoha výzkumů zaměřených na pochopení potřeb spotřebitelů v oblasti hygieny a čistoty toalet, společnost Henkel přišla s vícero řešeními - WC čističe, WC bloky v nádobkách, WC bloky se dvěma komarami, WC gely a tablety do WC.

2002

2002: Inovativní duální technologie

Pro většinu spotřebitelů jsou dlouhotrvající a spolehlivé přípravky s příjemnou vůní nedílnou součástí péče o toalety. Pro naplnění těchto potřeb byly dříve potřeba 2 produkty - čistič toalety a osvěžovač vzduchu. V roce 2002 přišla společnost Henkel s inovativním řešením - Bref Duo Aktiv - první tekutý osvěžovač toalety se dvěma oddělenými komorami, jedna slouží pro čištění toalety a druhá pro osvěžení vzduchu.

2010

2010: Revoluční WC blok Power Aktiv

Společnost Henkel přišla s revolučním WC blokem: Bref Power Aktiv! Nabízí jedinečné složení se 4 aktivními složkami, které vytváří čistící pěny, působí proti vodnímu kameni, chrání před znečištěním a poskytuje extra svěžest! Spotřebitelé oceňují také estetickou stránku WC bloku, pohodlné používání a příjemnou a svěží vůni. Bref Power Aktiv je na trhu od roku 2010, za tu dobu se vyrobilo více, než 1 000 000 balení a prodává se ve více, než 50 zemích světa.

2012

2012: Nový produkt Blue Aktiv WC blok

Díky efektu modré vody Bref Blue Aktiv WC blok viditelně udržuje toaletu čistou a svěží dokonce i mezi spláchnutími. Jak? Jakmile spláchnete, plastové pouzdro Bref Blue Aktiv se naplní vodou, obohatí ji o aktivní látky a na konci proplachování ji uvolní. Důkazem jeho fungování je modrá voda, která zůstane v míse toalety a která obsahuje aktivní složky, čímž zajišťuje větší čistotu a svěžest i mezi spláchnutími.

2012

2012: hudební skupina Balls Dream Band

Značka Bref spustila úspěšnou virální kampaň vytvořením kapely The Balls Dream Band: čtyři sexy muži, z nichž každý reprezentuje jednu část Bref Power Aktiv. Kampaň byla uvedena po celém světě. Video má více, než 20 milionů shlédnutí a snaží se vysvětlit spotřebitelům, že používání WC bloků od značky Bref není žádné drama.

2013

2013: Uvedení produktu Bref 6x Effect

Značka Bref přišla s novým silným čistícím složením: Bref 6x Effect Power Gel WC čistič. Tato řada produktů se zaměřuje na největší problémy při čištění toalet jako jsou koroze, špína, skvrny, zápach, vodní kámen a pomáhá poskytnout hygienicky čistou a svěží toaletu s minimem vašeho úsilí.

2015

2015: Útěk do exotických destinací

Bref přišel s řadou Bref Power Aktiv Escapes osvěžovačů toalety. S těmito barevnými WC bloky a exotickými vůněmi se přesunete do exotické destinace s každým spláchnutím!

2016

2016: Bref Power Aktiv Fragrance Boost

Nejnovější inovace WC bloků značky Bref: Bref Power Aktiv Fragrance Boost nyní s vylepšeným jádrem, které obsahuje o 40% více parfémů, které se uvolňují s každým spláchnutím. Díky novému systému Bref Power Aktiv Fragrance Boost udržuje intenzivní vůni během celého používání výrobku. V důsledku toho je vaše toaleta svěží od prvního spláchnutí.

2017

2017: Bref Blue and Color Water

Po úspěchu inovace Bref Blue Water, firma Henkel přišla v roce 2017 s dalšími dvěma variantami: levandulová svěžest s fialovou vodou a svěžest oceánu s exotickou tyrkysovou vodou.

Pro Bref Blue a Color Water byla spuštěna úspěšná televizní kampaň. V této kampani se objevuje pár s výzvou k udržení toalety čisté a svěží. Zatímco muž přichází s kreativním, ale neúčinným řešením, žena mu ukáže viditelné a efektivní řešení s Bref Blue, Purple a Turquoise Water.